Monday, July 21, 2008

My Photo Album 我的相本: Exhibition of "Acclamation · Affinity of Four Realms 四境情緣" 1

Event Poster was made by my good friend Chuang Liu.
畫展海報, 由我的好友劉闖先生設計製作 。

Event banner was made by my good friend Hans Wong.
畫展標題, 由我的好友黃漢龍先生設計製作。

Flower was from my good friends and supporters Mr. and Mrs. Saul Yeung, .
我的好友中興集團總裁楊俊龍伉儷致贈花籃祝賀展出成功。


Henry Yin, President of US-China-Link, PP of Rotary Club of Fremont, is a great host.
我的好友中美經貿集團總裁、佛利蒙市扶輪社前任會長尹集憲先生擔任開幕式主持人。

Diana Ding, well-known TV host in the S. F. Bay Area, is my good friend and supporter.
我的好友灣區知名華文媒體主持人丁維平撥冗參加開幕儀式。


Hong Chang, Representative of California Governor, is my good friend and supporter.
我的好友加州州長代表常紅撥冗參加開幕儀式。

Shelby Ho and her son are my great friends and supporters.
我的好友涂彩鑾女士與她英俊的兒子給予很多支持和協助。

Henry was welcoming the guests.
尹集憲向嘉賓致歡迎詞。

I was very apprecitaed about the supports from friends and audiences.
諸多好友的支持和參與讓我終身難忘。

Ribbon Cutting VIP, from left to right: Councilwoman of Millbrae, Vice Mayer of Millbrae, Pei-Jen Hau, Painter, Jeff Lu, Kris Wang, Mayer of Cupertino, Hung Wei, Trustee of Fremont Union High School District, Alex Tsao, Vice President of American Cancer Society – California Chinese Unit Relay for Life, Haoli Lang, Founder of Redcaly Art Lovers Club.
開幕剪綵嘉賓,由左至右:密爾部瑞市議員, 密爾布瑞市副市長, 知名畫家侯北人, 陸源, 庫柏蒂諾市長胡宜蘭, 佛利蒙聯合高中學區委員魏虹, 美國癌症協會加州華人分會副會長曹知行, 紅泥土愛藝者俱樂部創辦人郎豪莉。

Ribbon Cutting VIP: Pei-Jen Hau, well-known Painter, Jeff Lu, Kris Wang, Mayer of Cupertino, Hung Wei, Trustee of Fremont Union High School District.
開幕剪綵嘉賓, 由左至右:知名畫家侯北人, 陸源, 庫柏蒂諾市長胡宜蘭,佛利蒙聯合高中學區委員魏虹。

Jeff Lu.
陸源致感謝詞。

Haoli Lang, Exhibition presenter.
郎豪莉小姐代表主辦單位致歡迎詞。


Councilwoman of Millbrae (left), Vice Mayer of Millbrae (right).
密爾布瑞市市議員及副市長撥冗參加開幕儀式。

Kris Wang, Mayer of Cupertino, is my good friend and supporter.
我的好友庫柏蒂諾市長胡宜蘭撥冗參加開幕儀式。

Pei-Jen Hao, well-known painter, is my good friend and supporter.
我的忘年好友畫家侯北人大師撥冗參加開幕儀式。

Alex Tsao, Vice President of American Cancer Society – California Chinese Unit Relay for Life.
美國癌症協會加州華人分會曹知行副會長代表受贈單位致詞。


Hung Wei, Trustee of Fremont Union High School District.
佛利蒙高中學區委員魏紅代表受贈單位致詞。


Jessica Cheng (left) and Olivia Cheng (right), my good friends and supporters .
此次畫展的幕後功臣:金蕙芬小姐(右)徐美瑩小姐(左)。

Sue Chen, Founder of Lingeasy Inc., is my good friend and supporter .
此次畫展的幕後功臣:陳曉春小姐。

Kansen Chu, Councilman of San Jose (left) and Henry Yin (right).
我的好友聖荷西朱感生市議員(左)與主持人尹集憲(右)專注的研究開幕流程。

Betty Yuan, COO of Shin Shin Educational Foundation, is my good friend and supporter.
我的好友欣欣教育基金會執行長及華體會執行長李競芬帶來諸多好友的祝福。

No comments: